Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze Cookie Statement en Privacy Statement

Kramp

Kramp is al ruim 65 jaar een begrip in de landbouw. Van een lokaal familiebedrijf zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste leveranciers van onderdelen en accessoires voor de agrarische sector in Europa en actief in meer dan 24 landen.


Met ‘It’s that easy’ als slogan streeft Kramp ernaar om het klanten zo makkelijk mogelijk te maken en met ze mee te denken. Het bedrijf zet hierbij in op langdurige relaties met hun klanten én leveranciers.

Het belang van kwaliteit

Kramp wil de beste kwaliteit bieden aan hun klanten, en verwacht ook niets anders van hun leveranciers. In Geostick vinden ze daarin een gelijkgestemde. Léon Arends, Packaging & Labeling Manager bij Kramp Groep B.V., legt uit: ‘Geostick loopt voorop in kwalitatief drukwerk. Kijk bijvoorbeeld naar hun hoogwaardige duo-, twin-, en booklet labels. Consistentie en uniformiteit van etiketten is van groot belang voor onze klanten. We willen natuurlijk niet dat de producten in het schap er verschillend uit zien. Bij de etiketten van Geostick kunnen we er op vertrouwen dat aan onze hoge eisen wordt voldaan.’ 

Samen succesvol

Partner én leverancier

Een van de vier kernwaarden van Geostick is het bieden van een win-win partnership. Hierbij streven we naar een langdurige samenwerking met onze relaties. Net als Kramp willen we klanten ontzorgen door de one-stop-shop te zijn. Zeggen is één ding, maar wij willen dit ook naleven.

Léon Arends, Manager Kramp Groep B.V.
“Als leverancier kan je zoveel meer betekenen voor een klant door mee te denken en een partner te zijn. De contacten met Geostick zijn meer dan goed. Er wordt meegedacht en proactief opgevolgd.” 



Blik op duurzaamheid

Als bedrijf opererend in de agrarische sector is Kramp zich zeer bewust van het belang om goed voor de leefomgeving te zorgen en ziet de toegevoegde waarde van duurzame bedrijfsvoering. Ook hierin vinden Kramp en Geostick elkaar. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen gaat namelijk verder dan het kiezen voor duurzame materialen en oplossingen.


Het zit verweven in de bedrijfscultuur van beide organisaties en uit zich in een verscheidenheid aan initiatieven op het gebied van People, Planet & Profit. Denk hierbij aan recycling programma’s, sponsoring van goede doelen en goed werkgeverschap, óók voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.  

Klantcases

Het Deventer Ziekenhuis

Recentelijk zijn ze overgestapt op nieuwe Zebra polsbandprinters en nu willen ze niet meer anders. Lees hier wat de overstap in gang heeft gezet en wat het ze heeft opgeleverd. 

Bakker Brothers

Bakker Brothers heeft vele soorten zaden in zijn assortiment. De zaden worden in vele vormen verpakt, zowel in bulk als kleinverpakking

Alle Klantcases

Bekijk alle klantencases en ontdek de mogelijkheden. Iedere klant heeft eigen wensen en specificaties. We gaan graag de uitdaging aan!