Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze Cookie Statement en Privacy Statement

Saus.Guru

Voor Saus.Guru heeft Geostick een etiket ontworpen voor een Limited Edition saus: WagyUmami ™️. De sausfles is voorzien van een etiket met een uniek design en individuele nummering, waarvan er maar 180 stuks gemaakt zijn. De saus is ontstaan uit een samenwerking tussen Saus.Guru en Kreutzers, die de fles introduceerde op het Kreutzers Meatfest 2020.

Geostick denkt graag met u mee over een innovatief etikettenontwerp of de uitstraling van uw etikettenpakket!

Het Saus.Guru verhaal

In 2015 besloten twee gepassioneerde koks, Rutger Schipper en Maurice Walraven, om een sauzenmakerij te starten. Niet zomaar sauzen, nee, de beste sauzen. De saus maakt namelijk het verschil in elk gerecht. Hun jarenlange ervaring als professionele chefs, de inspiratie die ze op deden tijdens hun food-reizen en hun passie voor geuren en smaken, zijn ze gaan vangen in vloeibare smaakmakers en delen ze zo inmiddels met de rest van de wereld.

Na de lancering in 2015 is Saus.Guru heel snel gegroeid. De sauzen zijn nu in meer dan 900 fysieke winkels te verkrijgen, in binnen en buitenland, bijvoorbeeld bij Albert Heijn en Hanos. Daarnaast worden de sauzen ook verkocht via online winkels.

Kwaliteitsnormen

Maurice Walraven: Goede koks hechten waarde aan het werken met goede grondstoffen en aan het juiste bereidingsproces. Deze twee pijlers zijn essentieel als het gaat om kwaliteit. Bij Saus.Guru zijn we er trots op dat we alleen met de allerbeste ingrediënten werken en veel ambachtelijke bereidingstechnieken verwerken in onze processen. Hierdoor creëren we een enorme smaaksensatie in onze sauzen, wat voor die extra dimensie zorgt.

Die dimensie wordt versterkt door de unieke designs van de etiketten en de kwaliteit die Geostick levert. 

Web4Labels

Saus.Guru maakt gebruik van de tool Web4Labels bij Geostick. Daarin voeren ze zelf het productbeheer uit, voegen het artwork toe en plaatsen de etikettenbestelling. De order komt zo direct in het ordersysteem van Geostick, waardoor de binnendienst er gelijk mee aan de slag kan. Een win-win situatie, omdat Saus.Guru door Web4Labels een duidelijk overzicht heeft van het etikettenpakket, inzicht heeft in de digitale proeven en de status van bestellingen.

Klantcases

Wijngaard Hof van Twente

Wijngaard Hof van Twente heeft voor de Twentewijn ter ere van het 20-jarig jubileum een bijzonder etiket laten maken: een houten etiket van Baltic Wood.

Eurol

Eurol is al ruim 42 jaar de enige Nederlandse onafhankelijke producent van smeermiddelen en technische vloeistoffen. In het streven naar en het uitdragen van hoge kwaliteit hebben Eurol en Geostick elkaar gevonden.

Alle klantcases

Bekijk alle klantencases en ontdek de mogelijkheden. Iedere klant heeft eigen wensen en specificaties. We gaan graag de uitdaging aan!