Persbericht: Overname Etiket BV

Geostick verstevigt positie met overname Etiket BV

Geostick breidt per 1 oktober 2018 uit door de overname van Etiket BV. De overname van Etiket BV is een logische vervolgstap binnen de strategie om de marktpositie van de Geostick Groep verder te versterken.

Overname bundelt krachten en biedt groeikansen

“De overname van Etiket BV past volledig bij onze groeiambities. Door het bundelen van onze krachten kunnen we onze klanten nog beter bedienen en ons marktaandeel uitbouwen.”, aldus Peter Berveling, directeur van de Geostick Groep. Etiket BV heeft onder andere een aantal mooie klanten in de AGF (aardappelen, groente en fruit) sector en healthcare sector. Dit zijn sectoren waarin Geostick al actief is en graag wil uitbreiden. Deze klanten zijn daarom een prachtige aanvulling op het klantenportfolio van Geostick. Het kantoor in Bleiswijk van Etiket BV sluit haar deuren per 1 oktober 2018. Een aantal medewerkers wordt verwelkomd op de vestiging van Geostick in Den Haag.

Over Etiket BV

Etiket BV is een echt familiebedrijf en werd opgericht in 1984. Ze levert al ruim 30 jaar etiketten van hoogwaardige kwaliteit. Het kantoor, gevestigd in Bleiswijk, bedient een Nederlands klantenbestand, met een ruime vertegenwoordiging in de healthcare en AGF (aardappelen, groenten en fruit). Etiket BV hecht, net als Geostick, veel waarde aan duurzaam ondernemen en is ook ISO-9001 en ISO-14001 gecertificeerd.

Over de Geostick Groep

De Geostick Groep is toonaangevend op het gebied van (zelfklevende) etiketten en is marktleider op het gebied van digitaal produceren. Het familiebedrijf bestaat ruim 94 jaar en is zeer vooruitstrevend, met onder andere een state-of-the-art machinepark en innovatieve druktechnieken zoals mosaic, digitale zilverinkt, collage en online ontwerpen op maat. Ze levert als totaalleverancier maatwerk en is flexibel als het gaat om levertijden en (kleine) oplages. Maatschappelijke verantwoordelijkheid staat hoog in het vaandel bij Geostick. Dit uit zich onder andere in focus op duurzame verpakkingsmaterialen (biobased en/of recyclebaar), low migration inkt, alle BRC- , ISO- en EN 13432-certificeringen en het recyclingprogramma van rugpapier dat ze haar klanten aanbiedt. Dit resulteert in een EcoVadis-notering bij de top 9% van alle deelnemende bedrijven die aangesloten zijn bij dit duurzaamheidsratingplatform, dat bedrijven beoordeelt op het gebied van milieu, arbeidszaken, eerlijk zaken doen en inkoop.

Feiten en cijfers Geostick Groep 2018

• 51 productiemachines
  • 4 locaties, waarvan 3 productielocaties
  • 310 medewerkers
  • Omzet 61 miljoen

Hiermee is Geostick één van de leidende drukkerijen in de Benelux.

Assortiment Geostick

Alle producten die Etiket BV leverde, heeft Geostick ook in het assortiment. Een aantal producten is terug te vinden op deze pagina. Komt u er niet uit of heeft u een vraag? Dan staan wij u uiteraard graag te woord!

Stel een vraag telefonisch of per mail
logo-etiket-bv

Heeft u vragen over de overname? Bel ons dan op

We staan u graag te woord. U kunt uw vraag ook mailen

Of stel uw vraag per mail
blanco1

Blanco etiketten op rol of vellen

Een blanco etiket geeft u de gelegenheid zelf te printen op het moment dat u etiketten nodig heeft. Daarnaast kunt u desgewenst personaliseren. Blanco etiketten hoeven niet perse wit te zijn.

Blanco etiketten op rol of vellen
biteswelovevierkant-0

Duurzame verpakkingen

Geostick levert digitaal bedrukte composteerbare en biobased flexibele verpakkingen.

Duurzame verpakkingen
transferfolie

Transferfolie

Geostick biedt een breed assortiment transferfolie voor alle merken printers. Uit voorraad direct leverbaar. We leveren voor de volgende printermerken: Zebra, Toshiba, CAB, Datamax, Intermec, Printronix

Transferfolie
farma-healthcare

Medische etiketten

Geostick Healthcare labels heeft zich ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier in de gezondheidszorg. Geostick biedt een totaalpakket voor de branche aan en is altijd up to date met de laatste kennis en ervaring.

Healthcare labels
meerkleuren-etiket

Meerkleuren etiketten

Een meerkleuren etiket is een etiket in meerdere kleuren bedrukt. Deze etiketten worden ook wel full-color etiketten genoemd. Ze zijn geschikt voor bijna alle branches en de mogelijkheden zijn oneindig.

Meerkleuren etiketten
etiketten-5

AGF sector

Geostick heeft ruime ervaring in de foodsector en ontwikkelt allerlei soorten etiketten en oplossingen.

Meer over de AGF sector